Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentruutilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. OK
9/9

Reguli pentru retur și înlocuire produse

1Ambalați toate produsele în ambalajul lor original. Produsele achiziționate comlplect, trebuie returanți complect. Produsele achiziționate cu un cadou, trebuie returnați cu cadoul.
2Completați cererea de retur întrând în contul dv și alegand "Cerere de retur".
3Trimiteți toate documentele însoțitoare (facturi, bonuri de plată, certificate de garanție).
4Trimiteți la adresa :

BMK Lact Food Srl, București, Sector 2, Sos. Mihai Bravu Nr. 62A, Cladirea Spectrum, Et. 3, Camera 4

5După ce expediați coletul, vă rugăm anunțați-ne prin email la adresa office1bmk@gmail.com


Daca nu sunteti inregistrati pe site, puteti descarca formularul de retur aici.

Condiții de acceptare produse retur sau înlocuire

Va informam ca in conformitate cu OUG34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

In conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line.
  • Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare.
  • Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa. Aceasta suma este stabilita de catre un service autorizat in baza unei oferte de pret sau deviz de reparatie.
  • Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.

SC BMK Lact’ Food SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in urmatoarele situatii:

  • returnari repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi tip, marca si model de produs).
  • daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi tip, marca si model, se accepta returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai daca sunt sigilate in ambalajul original cu toate etichetele originale).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestora.

Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.

Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Clientul cu privire la starea acestora.

 

1.1. Solicitarea returului:

Notificarea deciziei de retur se va face prin completarea formularului de retur aflat in sectia retur produse disponibil si accesand acest link https://eustore.ro/returns-and-exchangesro (necesita logare), sau printr-un email pe adresa office1bmk@gmail.com.

Dupa completarea formularului de retur, produsul in cauza trebuie sa ajunga la Furnizor in termen de 14 zile calendaristice.

 

1.2. Conditiile privind starea produsului pentru care se solicita retur:

  • sa fie cu etichetele specifice de identificare intacte.
  • sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv manual de utilizare si certificat de garantie.
  • sa nu prezinte deteriorari de aspect fizic sau functional.
  • sa nu prezinte elemente sau subansamble lipsa.
  • sa nu aiba urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgarieturi, tevi taiate, modificari, etc).

Daca produsul returnat a fost insotit de materiale promotionale sau cadouri, se vor returna si acestea in conditiile de aspect fizic, functional si ambalare asa cum au fost receptionate.

In cazul in care produsul returnat nu indeplineste conditiile de retur mentionate, furnizorul isi rezerva dreptul (in conformitate cu OUG134/2014) sa retina din valoarea produsului sumele necesare reconditionarii acestuia pentru a fi adus la starea initiala cand a fost receptionat de client.

 

1.3. Returnarea produselor neconforme:

Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:

1.3.a. Produs care nu este conform cu specificatiile de pe site:

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre furnizorul mentionat in factura (SC BMK Lact’ Food SRL).

1.3.b. Produse livrate gresit (nu corespund ca marca, categorie sau model cu produsul comandat de catre client):

Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Furnizor, respectiv SC BMK Lact’ Food SRL.

 

1.4. Produse ce se pot returna doar sigilate, in ambalajul original fara urme de utilizare (in termen de 14 zile calendaristice de la data achizitiei):

Urmatoarele categorii de produse se pot returna numai sigilate in ambalajul original, si cu toate etichetele intacte:

  • Licente software, Jocuri PC & Console, Filme, Muzica (toate produsele livrate pe suport digital: cd/dvd, BD);
  • Consumabile (filtre, cartuse imprimanta, ribon, odorizante, etc);
  • Cartele de memorie SD, micro SD, XD, memory stick, SSD, HDD.
  • Casti audio, microfoane.
  • Purificatoare, Umidificatoare si Dezumidificatoare de aer
  • Produse pentru igiena intima si igiena dentara (periute de dinti, irigatoare bucale, etc.)
  • Produse de igiena corporala (sampon, spumant de baie, gel de dus, creme, lotiuni, deodorant, spray, etc
  • Produse de ingrijire corporala: masini de tuns, si barbierit, aparate de epilat, foarfeci, perii de par, lame de ras, aparate de masaj etc.
  • Produse cosmetice.
  • Produse pentru bucatarie si servire: vase, oale, pahare, tacamuri, tigai, etc
  • Produse textile
  • Becuri, baterii, bujii, acumulatorii auto (ce prezinta urme de utilizare, deficient de aspect fizic nesemnalate la data receptiei).
  • Produse de cosmetica, lubrifianti si filtre auto.
  • Huse si folii pentru tablete si telefoane mobile.
  • Dispozitive medicale: termometre, aparate aerosoli, tensiometru, glucometru, etc)

 

1.5. Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line:

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

  • Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit sau showroom.
  • Produsele achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati nonprofit)
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Licente electronice sau orice produs livrat electronic;
  • Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
  • Echipamente cu licente OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop );
  • Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
  • Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
  • Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, urme de calcar, etc.), aspiratoarele care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
  • Dispozitive si obiecte sanitare care au fost montate sau utilizate: baterii de robineti, chiuvete, vas WC, cazi de baie, savoniere, suporti de prosoape sau hartie igienica, site si filtre.
  • Produse cosmetice desigilate, utilizate sau probate sau care sunt sigilate dar recipientul este spart si nu a fost semnalat la data receptiei de catre client.
  • Produse de ingrijire corporala utilizate sau probate: masini de tuns, si barbierit, aparate de epilat, foarfeci, perii de par, uscator de par cu perie sau dispozitiv de coafat, placi de indreptat parul, lame de ras, etc.
  • Anvelope auto folosite, deteriorate sau care nu au fost montate de firme autorizate in domeniul respectiv.
  • Consumabile auto folosite (filtre, bujii, becuri, sigurante, fise, placute de frana,etc).

 

1.6. Mentiuni generale:

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Returnare produselor se poate face numai prin intermediul firmelor de curierat. 

2. Returnarea banilor:

2.1. Conditii generale privind returnarea banilor catre client:

Returnarea banilor se efectueaza numai daca produsul a fost achitat de catre client si returnat la Furnizor in termenii precizati de lege (OUG34/2014 cu toate completarile ulterioare).

Pentru persoanele fizice, returnarea banilor se poate face numai prin transfer bancar in cont.

Termenul de returnare a banilor:

  • Pentru produsele returnate in primele 14 zile de la achizitie, termenul de rambursare a banilor este de 14 zile de la data cand Furnizorul a receptionat produsul returnat.
  • Pentru produsele cu negatie service sau care au fost returnate pentru ca au fost livrate gresit sau au fost deteriorate din transport, termenul de rambursare a banilor este stabilit de comun acord.

 

2.2. Modalitati de plata:

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  • pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata. pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/Card bancar -> prin virament bancar.



Poilitica noastra de retur și înlocuire este descrisa mai sus. Conform cu legislația în vigoare, magazinele au obligația să expună politica lor pentru restituirea banilor. Dacă un magazin nu publică nicio politică de retur, legea îl obligă să accepte retururi în termen de 30 zile de la achiziție.