Condiții generale
DE UTILIZARE A SERVICIILOR OFERITE DE EuStore
Acest document conține condițiile generale în care OLD STAR COMPUTERS LTD, Bulgaria, Sofia, Oborishte, Prof. Milko Bichev 9, fl.5, VAT BG207886985 furnizează servicii utilizatorilor săi prin
intermediul magazinului online
EuStore. Aceste condiții
se aplică tuturor clienților. Clienții sunt de acord cu încărcarea
hyperlink-urilor existente pe serverul
EuStore și cu
utilizarea serviciilor de plată oferite de acesta. Utilizatorul este de
acord pe deplin, acceptă și se angajează să se conformeze acestor
termeni. Identificarea utilizatorului în scopul de a reproduce
declarația de acceptare a Termenilor se face prin stocate în fișiere de
logare, prin memorarea adresei IP de la care a fost accesat serverul
EuStore de către utilizator, precum și orice alte
informații esențiale.
Obiectul Condițiilor Generale
Art. 1.EuStore oferă serviciile prevăzute în prezentele Condiții Generale.
Drepturile și obligațiile Utilizatorului
Art. 2. Utilizatorul are dreptul de a vizualiza și comanda produsele publicate în magazinul online EuStore
Art. 3. Utilizatorul are dreptul să se informeze cu privire la starea comenzii.
Art. 4. Utilizatorul înregistrat ca și utilizator pe site-ul EuStore. poartă întreaga responsabilitate cu privire la protejarea numelui de utilizator și a parolei și pentru toate acțiunile întreprinse de el sau de o terță persoană care utilizează numele său de utilizator și parola. Utilizatorul este obligat să notifice imediat EuStore. în constatării accesului neautorizat cu utilizarea numelui său de utilizator și a parolei și ori de câte ori există riscul unei astfel de utilizări.
Art. 5. Utilizatorul este obligat să achite prețul comenzii conform metodei specificate pe pagina EuStore.
Art. 6. Orice persoană, indiferent dacă este înregistrat sau nu în
calitate de utilizator pe
EuStore. este obligat ca în
cazul utilizării serviciilor noastre:
al. 1. să nu deranjeze și să respecte drepturile și libertățile
fundamentale ale cetățenilor și ale drepturilor omului, conform
Constituției și legilor Republicii Bulgaria și a actelor internaționale
recunoscute;
al. 2. să nu aducă atingere reputației altora și să nu inducă o schimbare forțată a ordinii constituționale, care să ducă la comiterea de crime, la violență sau incitarea la ură bazată pe rasă, naționalitate, etnie sau religie;
al. 3. să nu încalce drepturile materialele străine, drepturile și interesele imateriale, absolute sau relative, cum ar fi dreptul la proprietate sau proprietatea intelectuală, etc.;
al. 4. să respecte legislația bulgară, legile străine aplicabile, normele privind moralitatea și bunele moravuri, cele de etică la utilizarea internetului în momentul utilizării serviciilor oferite pe site-ul EuStore;
al. 5. să notifice imediat EuStore în cazul efectuării sau depistării de nereguli în utilizarea serviciilor furnizate de site;
al. 6. să nu încarce, trimită, transmită, distribuie sau să utilizeze în vreun fel și să nu dezvăluie către terți software-ul, programe de calculator, fișiere, aplicații sau alți viruși de calculator care conțin materiale, sisteme de control de la distanță neautorizat (cal Troyan), coduri de calculator sau materiale destinate să întrerupă, să împiedice, să denatureze sau să restricționeze funcționarea normală a software-ului, a hardware-ului sau a echipamentului de telecomunicații sau care să aibă ca scop penetrarea sau accesul neautorizat la resursele externe sau la software;
al. 7. să nu efectueze acțiuni rău intenționate;
Art. 7. Prin încărcarea oricărui hiperlink amplasat pe serverul EuStore, Utilizatorul, indiferent dacă s-a înregistrat
sau nu ca și client al magazinului, declară că este de acord cu
Condițiile Generale și se obligă să le respecte. Condițiile Generale
sunt publicate într-un loc vizibil pe site-ul magazinului online și sunt
disponibile pentru orice utilizator.
Drepturile și obligațiile EuStore.
Art. 8. EuStore nu are nicio obligație și capacitatea
obiectivă și nu controlează modul în care utilizatorii folosesc
serviciile sale.
Art. 9. EuStore are dreptul, dar nu și obligația, de a
păstra materialele și informațiile folosite, amplasate pe serverul
EuStore sau puse la dispoziția a terțe persoane de către
utilizator și să le pună la dispoziția părților terțe și autoritățile
de stat competente, în cazurile în care este necesar să se păstreze
drepturile și interesele legitime, dreptul de proprietate și securitatea
EuStore, și terțelor părți în cazul prezentării de
pretenții în legătură cu încălcarea drepturilor lor în legătură cu
utilizarea sau răspândirea de informații sau materiale și în cazul în
care materialele sau informațiile respective sunt solicitate de organele
guvernamentale și altele similare.
Art. 10. EuStore poate, în orice moment, fără a notifica
utilizatorul atunci când folosește serviciile sale prin încălcarea
prezentelor condiții precum și în cazul în care
EuStore
consideră necesar să întrerupă, să suspende sau să modifice serviciile
furnizate.
EuStore nu este responsabil în fața
utilizatorilor și terțelor părți pentru daunele interese și pierderile
de profit suferite ca urmare a încetării, suspendării, modificării sau
limitării accesului la serviciile oferite, prin ștergerea, modificarea,
pierderea, inexactitatea mesajelor, materialelor sau a informațiilor
transmise către utilizatori, înregistrate sau puse la dispoziție de
către
EuStore.
Art. 11. EuStore pot asigura publicarea în liniile
tematice pe pagina sa hiperlinkuri către alte magazine online, site-uri
sau resurse.
EuStore nu este responsabil pentru niciun
fel de daune interese sau profituri nerealizare ce pot apărea în
legătură cu utilizarea, accesul sau fiabilitatea unui astfel de material
și de conținut prezentat. Utilizatorul își asumă întreaga
responsabilitate pentru toate daunele cauzate
EuStore și
către terțe persoane ca urmare a utilizării sau accesului la aceste
pagini de internet și resurse.
Art. 12. EuStore nu este responsabil pentru daunele
cauzate asupra software-ului, hardware-ului sau echipamentele de
telecomunicații utilizate sau de pierderea datelor ca urmare a
materialelor accesate sau a resurse căutate, încărcate sau folosite în
orice fel prin accesarea serviciilor oferite. Sfaturile, consultații sau
asistența oferită de către experții și angajații
EuStore în ceea ce privește utilizarea serviciilor de
către utilizatori nu vor genera nici un fel de responsabilitate sau
răspundere pentru
EuStore.
Art. 13. Utilizatorul este obligat să compenseze EuStore
precum și orice terțe persoane pentru orice pagube și pierderi de
profit, inclusiv toate costurile și taxele legale suportate ca urmare a
cererilor primite de la terți și / sau compensații plătite unor terțe
părți în legătură cu site-uri web, hyperlink-uri, materiale sau
informații pe care utilizatorul le-a folosit, postat pe server sau pe
directorul
EuStore pe care le-a trimis, diseminat, puse
la dispoziția unor terțe părți sau puse la dispoziție prin intermediul
EuStore cu încălcarea legii, prezentului regulament, a bunelor moravuri sau a normelor de etichetă pe internet.
Art. 14. EuStore are
dreptul să colecteze și să utilizeze informații despre Utilizatorii săi,
indiferent că sunt sau un înregistrați în calitate de membri ai
EuStore.
Art. 15. Informațiile de la articolul anterior poate fi utilizată de EuStore, cu excepția cazurilor în care Utilizatorul și-a
exprimat în mod expres dorința sa în acest sens, transmițând
solicitarea la adresa office@eustore.ro.
EuStore colectează și utilizează informații în vederea
îmbunătățirii calității serviciilor oferite. Toate scopurile în care
EuStore
va utiliza informațiile respective vor fi adaptate la legislația
bulgară, actele de drept internațional aplicabile, precum și la bunele
moravuri.
Art. 16. EuStore garantează utilizatorilor săi
confidențialitatea informațiilor și a datelor cu caracter personal.
Acestea din urmă vor fi utilizate, puse la dispoziția sau aduse la
cunoștința părților terțe în afara cazurilor și cu respectarea
condițiilor stabilite în acești Termeni și Condiții.
Art. 17. EuStore are dreptul să instaleze pe
calculatoare utilizatorilor cookie-uri. Acestea sunt fișiere text care
sunt stocate de către site-ul de pe hard disk utilizatorului și care
permit recuperarea informațiilor despre Utilizator prin identificarea sa
și permit monitorizarea acțiunilor sale, paginile de internet vizitate,
vizualizarea hyperlink-urilor pe care le utilizează, vizualizarea
informațiilor utilizate și înregistrate, și a altora similare.
Modificarea Condițiilor Generale
Art. 18. Condiții generale pot fi modificate în orice moment de EuStore
De asemenea, site-ul are dreptul de a modifica
caracteristicile serviciilor și Termenii și condițiile și în
conformitate cu modificările legislației.
EuStore este
obligat să informeze clienții cu privire la modificările efectuate la
Termenii și condițiile generale într-un mod vizibil pe site-ul său prin
publicarea unui anunț de amendamente și le ofere acestora suficient timp
să se familiarizeze cu ele. În această perioadă, în cazul în care
utilizatorul nu a declarat că respinge modificările, acestea vor avea
caracter obligatoriu pentru utilizator. În cazul în care utilizatorul
solicită în perioada stabilită că nu este de acord cu modificările
propuse,
EuStore are dreptul de a suspenda imediat
contul respectiv sau de a înceta furnizarea de servicii către
respectivul utilizator.
Dispoziții tranzitorii și finale
Art. 19. Prin “Utilizator” se subînțelege orice persoană care a încărcat
pagina de internet
EuStore pe calculatorul său.
Art. 20. Prin “Comandă” se subînțelege totalitatea produselor alese și
restul de atribute alese ca și modalitate de plată și de livrare de
către Utilizator.
Art. 21. Numărul de telefon și adresa de e-mail de contact sunt afișate pe EuStore
CONDIȚII DE ACCEPTARE PRODUSE RETUR SAU ÎNLOCUIRE
Va informam ca in conformitate cu OUG34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line.
- Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare.
- Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa. Aceasta suma este stabilita de catre un service autorizat in baza unei oferte de pret sau deviz de reparatie.
- Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.
SC BMK Lact’ Food SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in urmatoarele situatii:
- returnari repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi tip, marca si model de produs).
- daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi tip, marca si model, se accepta returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai daca sunt sigilate in ambalajul original cu toate etichetele originale).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.
Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.
Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Clientul cu privire la starea acestora.
1.1. Solicitarea returului:
Notificarea deciziei de retur se va face prin completarea formularului de retur aflat in sectia retur produse disponibil si accesand acest link https://eustore.ro/returns-and-exchangesro (necesita logare), sau printr-un email pe adresa office@oldstarcomputers.com.
Dupa completarea formularului de retur, produsul in cauza trebuie sa ajunga la Furnizor in termen de 14 zile calendaristice.
1.2. Conditiile privind starea produsului pentru care se solicita retur:
- sa fie cu etichetele specifice de identificare intacte.
- sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv manual de utilizare si certificat de garantie.
- sa nu prezinte deteriorari de aspect fizic sau functional.
- sa nu prezinte elemente sau subansamble lipsa.
- sa nu aiba urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgarieturi, tevi taiate, modificari, etc).
Daca produsul returnat a fost insotit de materiale promotionale sau cadouri, se vor returna si acestea in conditiile de aspect fizic, functional si ambalare asa cum au fost receptionate.
In cazul in care produsul returnat nu indeplineste conditiile de retur mentionate, furnizorul isi rezerva dreptul (in conformitate cu OUG134/2014) sa retina din valoarea produsului sumele necesare reconditionarii acestuia pentru a fi adus la starea initiala cand a fost receptionat de client.
1.3. Returnarea produselor neconforme:
Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:
1.3.a. Produs care nu este conform cu specificatiile de pe site:
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre furnizorul mentionat in factura (SC BMK Lact’ Food SRL).
1.3.b. Produse livrate gresit (nu corespund ca marca, categorie sau model cu produsul comandat de catre client):
Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Furnizor, respectiv SC BMK Lact’ Food SRL.
1.4. Produse ce se pot returna doar sigilate, in ambalajul original fara urme de utilizare (in termen de 14 zile calendaristice de la data achizitiei):
Urmatoarele categorii de produse se pot returna numai sigilate in ambalajul original, si cu toate etichetele intacte:
- Licente software, Jocuri PC & Console, Filme, Muzica (toate produsele livrate pe suport digital: cd/dvd, BD);
- Consumabile (filtre, cartuse imprimanta, ribon, odorizante, etc);
- Cartele de memorie SD, micro SD, XD, memory stick, SSD, HDD.
- Casti audio, microfoane.
- Purificatoare, Umidificatoare si Dezumidificatoare de aer
- Produse pentru igiena intima si igiena dentara (periute de dinti, irigatoare bucale, etc.)
- Produse de igiena corporala (sampon, spumant de baie, gel de dus, creme, lotiuni, deodorant, spray, etc
- Produse de ingrijire corporala: masini de tuns, si barbierit, aparate de epilat, foarfeci, perii de par, lame de ras, aparate de masaj etc.
- Produse cosmetice.
- Produse pentru bucatarie si servire: vase, oale, pahare, tacamuri, tigai, etc
- Produse textile
- Becuri, baterii, bujii, acumulatorii auto (ce prezinta urme de utilizare, deficient de aspect fizic nesemnalate la data receptiei).
- Produse de cosmetica, lubrifianti si filtre auto.
- Huse si folii pentru tablete si telefoane mobile.
- Dispozitive medicale: termometre, aparate aerosoli, tensiometru, glucometru, etc)
1.5. Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line:
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
- Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit sau showroom.
- Produsele achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati nonprofit)
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
- Licente electronice sau orice produs livrat electronic;
- Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
- Echipamente cu licente OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop );
- Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
- Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
- Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, urme de calcar, etc.), aspiratoarele care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
- Dispozitive si obiecte sanitare care au fost montate sau utilizate: baterii de robineti, chiuvete, vas WC, cazi de baie, savoniere, suporti de prosoape sau hartie igienica, site si filtre.
- Produse cosmetice desigilate, utilizate sau probate sau care sunt sigilate dar recipientul este spart si nu a fost semnalat la data receptiei de catre client.
- Produse de ingrijire corporala utilizate sau probate: masini de tuns, si barbierit, aparate de epilat, foarfeci, perii de par, uscator de par cu perie sau dispozitiv de coafat, placi de indreptat parul, lame de ras, etc.
- Anvelope auto folosite, deteriorate sau care nu au fost montate de firme autorizate in domeniul respectiv.
- Consumabile auto folosite (filtre, bujii, becuri, sigurante, fise, placute de frana,etc).
1.6. Mentiuni generale:
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Returnare produselor se poate face numai prin intermediul firmelor de curierat.
2. Returnarea banilor:
2.1. Conditii generale privind returnarea banilor catre client:
Returnarea banilor se efectueaza numai daca produsul a fost achitat de catre client si returnat la Furnizor in termenii precizati de lege (OUG34/2014 cu toate completarile ulterioare).
Pentru persoanele fizice, returnarea banilor se poate face numai prin transfer bancar in cont.
Termenul de returnare a banilor:
- Pentru produsele returnate in primele 14 zile de la achizitie, termenul de rambursare a banilor este de 14 zile de la data cand Furnizorul a receptionat produsul returnat.
- Pentru produsele cu negatie service sau care au fost returnate pentru ca au fost livrate gresit sau au fost deteriorate din transport, termenul de rambursare a banilor este stabilit de comun acord.
2.2. Modalitati de plata:
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata. pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/Card bancar -> prin virament bancar.
Plasarea comenzii, plata și livrarea
Plasarea comenzii pe EuStore este o procedură simplă care constă în alegerea unui produs, alegerea modalității de plată și de livrare și confirmarea comenzii:
1. După ce descoperiți produsul pe care doriți să-l achiziționați, adăugați-l în coșul virtual de cumpărături, dând click direct pe butonul "Adaugati in cos".
2. Dacă doriți să adăugați mai multe bucăți din același model simultan, adăugați cantitatea dorită în câmpul în care e specificată cantitatea:
3. Pe pagina cu coșul de cumpărături, puteți redacta cantitatea dorită, puteți elimina produse din coș, puteți vizualiza suma acumulată la un moment dat. Conținutul coșului de cumpărături se va păstra până la finalizarea comenzii, fără vreo importanță la care pagină de pe site decideți să vă întoarceți sau să navigați, astfel încât conținutul coșului de cumpărături poate fi vizualizat în orice moment prin accesarea linkului rapid din meniul Coșul de cumpărături din colțul dreapta sus al site-ului.
4. După ce finalizați cu selectarea produselor, apăsați butonul Plată din pagina cu conținutul coșului de cumpărături. În cazul în care sunteți client înregistrat și v-ați logat pe site cu e-mail-ul și parola Dvs, veți putea vedea și datele Dvs de contact introduse. În cazul în care nu sunteți un utilizator înregistrat sau nu v-ați logat pe site, vă puteți loga în orice moment sau puteți plasa comanda în mod anonim, fără înregistrare. În cazul în care optați pentru aceasta variantă, nu este necesar să vă creați cont, va trebui doar să introduceți manual detaliile dvs de contact.
5. Pret fix pentru livrare in România la toate modele smartphone si tablete
6. Alegeți metoda de plată și după confirmarea acesteia, comanda e gata.
În cazul în care produsul ales de Dvs lipsește momentan din stoc, comanda poate fi amânată până la reînnoirea stocului de la producător. În cazul respectiv administratorul magazinului va lua legătura cu Dvs și vă va anunța cu privire la posibile întârzieri. Aveți dreptul să solicitați înlocuirea produsului respectiv cu un altul sau de a anula comanda.