Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentruutilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. OK
9/9

Plasarea comenzii, plata și livrarea

Plasarea comenzii pe EuStore este o procedură simplă care constă în alegerea unui produs, alegerea modalității de plată și de livrare și confirmarea comenzii:

1. După ce descoperiți produsul pe care doriți să-l achiziționați, adăugați-l în coșul virtual de cumpărături, dând click direct pe butonul "Adaugati in cos".

2. Dacă doriți să adăugați mai multe bucăți din același model simultan, adăugați cantitatea dorită în câmpul în care e specificată cantitatea:

3. Pe pagina cu coșul de cumpărături, puteți redacta cantitatea dorită, puteți elimina produse din coș, puteți vizualiza suma acumulată la un moment dat. Conținutul coșului de cumpărături se va păstra până la finalizarea comenzii, fără vreo importanță la care pagină de pe site decideți să vă întoarceți sau să navigați, astfel încât conținutul coșului de cumpărături poate fi vizualizat în orice moment prin accesarea linkului rapid din meniul Coșul de cumpărături din colțul dreapta sus al site-ului.

4. După ce finalizați cu selectarea produselor, apăsați butonul Plată din pagina cu conținutul coșului de cumpărături. În cazul în care sunteți client înregistrat și v-ați logat pe site cu e-mail-ul și parola Dvs, veți putea vedea și datele Dvs de contact introduse. În cazul în care nu sunteți un utilizator înregistrat sau nu v-ați logat pe site, vă puteți loga în orice moment sau puteți plasa comanda în mod anonim, fără înregistrare. În cazul în care optați pentru aceasta variantă, nu este necesar să vă creați cont, va trebui doar să introduceți manual detaliile dvs de contact.

5. Pret fix pentru livrare in România la toate modele smartphone si tablete

6. Alegeți metoda de plată și după confirmarea acesteia, comanda e gata.

În cazul în care produsul ales de Dvs lipsește momentan din stoc, comanda poate fi amânată până la reînnoirea stocului de la producător. În cazul respectiv administratorul magazinului va lua legătura cu Dvs și vă va anunța cu privire la posibile întârzieri. Aveți dreptul să solicitați înlocuirea produsului respectiv cu un altul sau de a anula comanda.